Monday

ustazah aku

slamat petang sume. (sbb time aku tenyeh post ni waktu ptg) hehe.

td aku g skolah aku study dlu. sbb aku nk buat pengesahan sijil.  dh 7 thun aku tgglkn skolah tu.. dh byk berubah skolah tu skarang ni. da lawa. x mcm time aku study dlu. dulupn lawa jgak. tp skrang  lg lawa. ( cewah, puji bkas skolah. hehe). tp time aku g tu sume org g rest. maklum r, kol 1.30 ptg time tu. mmg rest time pn. so, dgn penuh frust, aku pn berjalanlh balik. time aku nk bukak pintu kerete aku, tibe2 je ad org pggil name aku dgn kuat.. aku pn pandang r tingkat atas nk cari siape empunye suare. aku ingat org yg dye pggil tu  org lain. tp jangkaan aku salah.,. dengan senyuman yang sgt manis dye lemparkan kt aku..

Fuhh........ USTAZAH NORMALIA rupenye. mmg dye pggil aku. pas aku pandang je dye, terus dye panggil aku naik atas.. aku pn ape lg, trus r naik la. hehe. same cam dlu. ttp cantik. aku pn sembang r dngn ustazah NORMALIA dpn blik dye.. dye gtaw aku yg dye 1 bilik dgn teacher NORMALIATI (cikgu b.i n est. sbb tu aku pggil dye teacher). aku pn tanye r ustazah.. mane teacher? ustazah jwb teacher da balik. dye balik awl. sbb ank dye demam panas. aku diam jer.

ape korang rase ble cikgu korang masih knl korang. siap ingat name lg. biarpn da 7 tahun x jumpe... terharu gle aku.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...