Saturday

Tidak Boleh Login

Salam semua pembaca...

Blog tidak boleh login?? Korang panik?? aku pun same cam korang.. mane taknye, tetibe je tidak boleh login.. dah 2 hari aku tidak boleh login.. nasib baik hari ni dah boleh login. huhu...

time tak boleh login, dah macam macam aku fikir,.. dah kene blok ke?? atau dah kene spam ke?? pastu aku cube r ziarah ke blog blog lain termasuk blog wife aku.. tp  tak boleh nk komen.. macam macam alasan dari pihak blogger..
akupun cube fikir secara positif.. ni mesti diorang nk upgrade ni.. hehe.. kalau tak, kenape aku tidak boleh login ke akaun aku. ni kali pertama terjadi kat aku.. aku nk tanye wife aku, wife aku plak tak kerja..jadi, die tidak login atau update r blog die. utk pengetahuan korang, kitorang update blog n lyn fb time keje jer. sbb ad tenet free. kt rumah takde tenet. hehe

tapi nasiblah hari ni dah boleh login.. so, dh boleh nk update.. bile aku fikir fikir balik, mungkin pihak blogger nk suruh blogger blogger semua cuti kot. sbb tu dia tak bagi blogger cuti kot. hehe... papepn, skrang dah boleh nk login balik. hehe..

skrang dah aman. sebab masalah blog tidak boleh login dah settle. semua dah boleh login. hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...