Sunday

aku pun nk jual jgak

suatu hari ahad yang bertarikh 22 mei 2011, mingguan malaysia mengeluarkan story mengenai gambar kumpulan penyanyi terkenal pada tahun 1960an The Beatles..

ada yang tak kenal dengan kumpulan the beatles? haa ni haa.. tengok gambar ni puas puas..

tapi bukan gambar ni yang nk di lelong.. nk tahu gambar mane, sila bukak minguan malaysia yang bertarikh 22 mei 2011 mukasurat 21 ye.

korang tak rase pelik ke? gambar hitam putih jer.. tp dijangka akan dilelong pada harge RM301 000.00. mahal tu. gile ke ape. bapak mahal tu..kalaulah gambar ni bewarna, maunye cecah juta ni.

ape yang aku ckp aku rase cam betul je.. sbb tv sekarang ni, yang hitam putih tu, baru berape je harge. nk dibandingkan dengan yang bewarna. silap silap dah takde jual dah. sebab tak laku. yang aku tahu, tv 3D tu, ad r jual. ape name die, viera? ntah betul ke tak tu.
haaa, nilah tv yang aku ckpkan tu.. 3D lg.. tp bapak mahal tu.. aku tanye hari tu, 15 000 sebijik ni.. ingat nk beli jugak. tapi bila dah tahu harge, cancel lah,. 

aishh. dah terpesong jauh ni. nk story sal gambar. last last, story sal tv plak.. ermm. kt mane td ea? ermm

haa, gambar hitam putih dilelong pada harge 301 000.00. hitam putih je tu. kalau warna, aku tak tahulah. tp, bagi aku lah kn, aku rase cam membazir je kalau sesape beli.. baik buat bunglow. sebab makin hari, makin naik harge tu.. tapi, tu pandangan aku.. pandangan korang  plak, cemane? aku pun nk tahu jgak. 

tp orang cakap, kalau dah minat, brapepn sanggup bayar. ni memandangkan konsert pertame kumpulan ni, jd, sbb tu mhl kot. banyak dapat tu..aku pun nk jadi kaye cepat jgak r.

orang nk jual gambar hitam putih dengan harge rm301 000.00. aku pun nk jual gambar jgak r.. tp gambar bewarne r ye.. gambar reunion.

gambar hitam putih kat atas tu jual dengan harge tinggi sbb tu konsert pertame kumpulan tu kt us. tp, gambar aku nk jual ni??

sape ckap x kenangan? adalah. kalau korang nk tahu, gambar ni dirakam pada hari, tempat dan waktu yang sane aku jumpe dengan wife aku. 

jadi berape harge aku boleh letak ni? gambar hitam putih rm301 000.00.. gambar warne cam gambar aku ni, korang rase brape patut aku letak harge ni?  cepat g taw.. sebab dah tak sabar nk jd kaya ni.

1 comment:

  1. OOHOOHOH.....pic itu kene jual mahal2 ah sbb umoh sy tuh...nti kire separuh sorg lah...kahakhakahakah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...